Succesvol Koud Bellen, 21 april

  • Hebben je medewerkers een hekel om “wildvreemde” mensen te moeten bellen voor een afspraak?
  • Houd je zelf niet van koud bellen?
  • Laat je omzet liggen omdat verkoopmedewerkers niet effectief zijn aan de telefoon?
  • Heb je een belscript, maar is die niet echt succesvol?
  • Vanwege overweldigend succes geeft Marie-José Vos (zie: VIDEO) wederom in Eindhoven haar presentatie over de geheimen van: SUCCESVOL KOUD BELLEN

    Marie-José Vos

    Geef je deze keer snel op met het ONDERSTAAND FORMULIER, kom donderdag 21 april van 15.00 - 17.00 uur naar Oxford Bedrijfssucces en werf meer klanten met de telefoon.

    Naast internet marketing en andere manieren om aan leads te komen, is KOUD BELLEN nog altijd een onmisbare en zeer effectieve methode die iedere ondernemer zou moeten beheersen en toepassen.

    Vaak vinden mensen koud bellen niet leuk. Dat is jammer en onnodig, omdat iemand veelal niet goed weet hoe het moet. Tegenvallers stapelen zich dan snel op en de barrière om de telefoon te pakken wordt steeds groter.

    Ontdek:

    1. Wat is de basis van een succesvol telefoongesprek.
    2. Wat moet je vooral niet doen.
    3. Waar voldoet een goed belscript aan.

    Marie-José Vos heeft 17 jaar fulltime koude acquisitie gedaan voor meer dan 250 bedrijven, waaronder Stork, Miele Professional, ATOS, DSM en Imtech.

    Ontmoet ook andere ondernemers; er is volop gelegenheid om te netwerken; gezellig ;-)
    Schrijf je in hieronder!
    ——————————————————-
    Datum: donderdag 21 april 2016
    Tijd: 15.00 uur - 17.00 uur.

    Locatie: Oxford Bedrijfssucces
    Croy 9-A
    5653 LC Eindhoven

    Kosten: GRATIS
    ——————————————————-
    Geef je op met ONDERSTAAND FORMULIER (* verplicht veld).
    Wij reserveren dan snel je plaats en nemen per e-mail of telefonisch contact met je op. Het aantal plaatsen is beperkt en vol is vol!

    Bedrijf:
    Voornaam*:
    Achternaam*:
    Geslacht: Man
    Vrouw
    E-mail*:
    Telefoon:
    Datum* presentatie:
    Aantal personen: